Grupa RENEX, producent marki REECO, poinformowała o wzroście eksportu i rozszerzeniu sprzedaży odzieży antystatycznej na nowe rynki w Azji, Ameryce Południowej i Północnej.
REECO jest polską marką odzieży antystatycznej stosowaną m.in. w strefach produkcji i naprawy elektroniki oraz w pomieszczeniach o podwyższonej klasie czystości (cleanroom). Jak informuje Grupa RENEX pierwsze podsumowania 2020 roku, pokazują, pomimo pandemii znaczący wzrost sprzedaży zagranicznej tej kategorii produktów.
W ostatnim czasie, Grupa RENEX rozszerzyła sieć dystrybucyjną swoich produktów m.in. na Stany Zjednoczone, Ekwador i Arabię Saudyjską.
Ukazuje nam to duży potencjał nabywczy rynków bliskowschodnich i [północno i południowo] amerykańskich, i to jak gwałtownie rozwija się automatyzacja i produkcja typu High Tech również na rynkach, które do tej pory nie były utożsamiane z tą sferą (…). Cieszy nas jednocześnie to, że budujemy silną polską markę na świecie, co – mamy nadzieję – przyczynia się do postrzegania polskich firm jako rzetelnych partnerów i obrazu Polski jako kraju najnowocześniejszych technologii. Odzież antystatyczna jest jednym z wielu produktów Grupy RENEX – m.in. obok robotów i mebli przemysłowych REECO – jakie rozwijamy i wprowadzamy na kolejne rynki europejskie i światowe. Komentowali Pani Marzena Szczotkowska-Topić oraz Pan Predrag Topić – właściciele Grupy RENEX.
W skład oferty odzieży antystatycznej REECO wchodzi szeroka gama produktów – w tym T-shirtów, koszulek polo, fartuchów, kombinezonów i obuwia ochronnego wytworzonych z materiałów zapobiegających powstawaniu wyładowań elektrostatycznych. W ofercie znajduje się również specjalistyczna odzież przeznaczona do pracy w pomieszczeniach czystych typu Cleanroom wytworzona z materiałów niewytwarzających pyłków.
Produkty REECO dostarczane są zarówno do klientów końcowych – zakładów przemysłowych – jak i do dystrybutorów i serwisów wypożyczających odzież specjalistyczną.